Projecte Espais

Bon dia Margallons i Margallones,
Com ja sabeu aquest curs hem començat a posar en pràctica el projecte d’espais al cicle d’educació infantil.
És un projecte què ens fa molta il·lusió, de moment, només podem dir que ha tingut una acollida meravellosa entre els nostres infants.
Al llarg de tres tardes a la setmana, els infants poden circular lliurement per anar a l’espai on volen jugar. Cada espai està ambientat amb una temàtica què ofereix diverses propostes obertes i lliures: l’espai de la llum i els sentits, el rebost dels nombres i les formes, l’espai de jugar a ser, l’espai de ciència i natura, la fàbrica de paraules, l’espai d’arquitectura i l’espai artístic.
Els infants esperen amb molta il·lusió les tardes dels espais. Arriben amb moltes ganes de fer i s’engresquen ràpidament, cadascú pot escollir i descobrir, entre moltes i variades propostes, què és el que més li agrada. A més a més, poden compartir aquest moment amb els seus amics i amigues d’altres classes. L’aprenentatge a partir del seu interès i de les seves necessitats ens està permetent conèixer molt més als nostres petits i així començar a pensar en nous projectes que facin créixer la nostra escola. El Margalló no s’atura.
Mireu les fotos, s’ho passen d’allò més bé!

#josócmargalló #escolamargalló #educació #gencat #castelldefelseducació #castelldefels #comunitat educativa #jomargalló #educacióinfantil

No Comments Yet

Propers events

No hi ha propers events en aquest moment.

Traductor

Calendari de publicacions

octubre 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« abr.

Comentaris recents