Paraules de comiat de la Roser Carrobé

Com sabreu la Roser Carrobé es jubila i ens ha volgut deixar unes paraules a tots els Margallones i Margallones:

“GRÀCIES MARGALLÓ!!!

Ha arribat l’hora de dir adéu al Margalló, si més no com a professional.

Vull donar les gràcies a tothom, als alumnes, a les famílies, als mestres, al conserge, a la secretària de l’escola, a l’Ampa, als monitors, a la gent de la cuina, a les senyores de la neteja, perquè gràcies a totes i a tots vosaltres he pogut gaudir del meu treball.

He gaudit del dia a dia, dels tallers, de les assemblees, de les festes, de les sortides, de les colònies, de TOT!!!

Estic segura que tot no hauran estat encerts, però sí que puc dir que sempre he volgut el millor pels meus alumnes i pel Margalló.

El Margalló ha estat i serà la meva escola.

A reveure!!!

Roser.”

Roser des de l’escola et volem dir que et trobarem molt a faltar i desitgem que gaudeixis de la nova etapa que comences. Molta sort!

No Comments Yet

Propers events

No hi ha propers events en aquest moment.

Traductor

Calendari de publicacions

maig 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« abr.

Comentaris recents